stamppottenavond 28-1

Zaterdagavond 28 januari organiseert IJsclub Oudendijk een stampottenavond met bingo in de kerk van Oudendijk

IJsclub Oudendijk wil graag wat voor haar leden organiseren, dit is al een aantal jaren niet gelukt. We hebben al even van een klein wintertje kunnen profiteren, waarbij sommigen ook even op kleine slootjes konden schaatsen. Maar verder is het nog afwachten. We hebben besloten om op 28 januari in een wat winters versierde kerk een stampottenavond te houden. De stampotten: boerenkoolstamppot, hutspot en zuurkool stamppot worden door Barry van Les Deux Ponts verzorgd. Ook is er nog een winterse verrassing. De kosten zijn €5,- per persoon voor leden en hun gezin. Voor niet leden is het €10,-. U kunt lid worden van onze vereniging voor maar €6,- per jaar.

Tevens houden we een bingo. Dit doen we drie ronden en we houden ook een kinderrondje. De bordjes kosten €2,- per ronde, kinderronde €1,-  We hebben mooie prijzen! Er kan afgerekend worden via de consumptielijst.

Na afloop hopen we onder het genot van een drankje, gezellig te kunnen nazitten. Er worden foto’s gemaakt, die gepubliceerd kunnen worden.

De inloop is vanaf 17.30 uur en we willen starten met eten om 18 uur. Aanmelden liefst zo snel mogelijk, maar voor 20 januari 2023. We hopen op een mooie winterse avond u allen in de kerk te ontmoeten.

Voor meer informatie kunt u bellen met 0229541214 of 0622714069.

We organiseren dit in samenwerking met de stichting Vrienden van de kerk Oudendijk. U kunt zich aanmelden voor de stampottenavond op zaterdag 28 januari 2023 via https://www.kerkoudendijk.nl/ticketshop/

Hopelijk tot dan, het bestuur.